Hver succesfuld forretning har forstået og mestrer et grundlæggende princip. At princip kan opsummeres i to ord: gentage forretning.

Vælge enhver større firmanavn: Microsoft, Walmart, Mcdonald’s…

Ã…rsagen til deres succes er gentagne forretninger – enkle, at de fleste af deres kunder er gentage købere. Sure, de fÃ¥r nye kunder sÃ¥ ofte de kan. Men fleste af deres virksomhed og fortjeneste, kommer fra gentage købere. Disse virksomheder er afhængige af deres eksisterende kunder for at tjene konsekvent overskud.

Og det er ingen overraskelse, at antallet en grund til de fleste virksomheder gÃ¥ fallit meget hurtigt er dette… de sig ikke tage af de eksisterende kunder. De opbygge ikke et forhold til dem, og de helt sikkert sælger ikke dem mere end én gang.

Næsten enhver virksomhed, du ser, har enten online eller offline, sÃ¥ travlt med at finde “nye” kunder, at de glemmer deres eksisterende kunder.

Du ønsker at vide, hvad den største marketing secret på planeten? Dette er det. Dette er den største hemmelighed. Det ikke kommer op med nye markedsføring ideer eller forsøger hver ny marketing twist, som du hører om eller kører efter hver ny marketing håndbog, der hits nettet lovende til at lære dig en ny marketing trick.

Hemmeligheden er virkelig ingen hemmelighed, disse dage…

Gentage forretning!

Det er hemmeligheden til business og marketing succes!

En af de mest kraftfulde ting du kan gøre for at opbygge din forretning og gøre en aflivning i overskud er at sælge til de samme kunder igen og igen. Der er intet galt med at finde nye kunder, så længe du fortsætter med at sælge til dine eksisterende kunder! Hvor er de rigtige penge.

Det er en simpel strategi. Det er en kraftfuld strategi! Og det fungerer meget godt for mig og for mange andre marketingfolk. At have din egen lydhør “opt-in” mailing liste giver dig mulighed at bruge denne strategi.

Men… Hvad hvis jeg fortalte dig, at der er noget endnu bedre?!

Hvad hvis jeg fortalte dig, at du kunne sælge til en kunde en gang, og tjene penge hver eneste mÃ¥ned for mange, mange Ã¥r – mÃ¥ske endda for resten af dit liv?!

Og hvad hvis jeg fortalte dig, at du ikke er begrænset til antallet af kunder du kan sælge til? Det betyder, at hvis du skulle sælge det til 100, 1.000 eller endda 10.000 kunder, du vil tjene en fortjeneste fra hver af disse kunder hver eneste måned, uden at løfte en finger for at gøre noget ekstra arbejde?

NÃ¥… tro det eller ej, findes en virksomhed som der! Og du kan være en del af det, sÃ¥ du kan kræve din andel af overskuddet lige nu!

Nu, vil du stadig nødt til at finde dine kunder. Det siger sig selv, og du gør sandsynligvis det lige nu alligevel. Men skønheden i dette system er… Det er alt du skal gøre!

Alt andet er gjort for dig! Produktet, de sælger, opfølgninger, og tro det eller ej, selv kundesupport er taget hånd om for dig!

Der efterlader dig med en masse tid og energi, som du normalt ville have brugt på at gøre ovenstående opgaver. Med denne model, du kan bruge alt det sparede tid og energi på at få flere kunder og øge du kontante betalinger hver måned!

Det er den ultimative business model!

Strukturen i denne ultimative forretningsmodel er enkel. Det omfatter et produkt eller service, som kunderne ønsker og er villige til at betale for, ikke bare én gang, men hver eneste måned!

Det betyder, at du sælger til kunden blot én gang og få udbetalt hver måned for så længe vedkommende forbliver en kunde.

Og fordi en anden tager sig af produktet, salg, ordregennemførelse, kundeservice og det gentage salg hver måned, du er befriet fra opgaverne, så du kan koncentrere dig om at få flere kunder og forøge din månedlige overskud!